Instructiuni Pentru Viata

L-am rugat pe Dumnezeu
Sa-mi dea putere,
Dar El m-a facut slab
Ca eu sa invat simplitatea si smerenia.

L-am rugat sa ma ajute
Sa fac fapte mari,
Dar El m-a micsorat
Ca eu sa fac fapte bune.

L-am rugat sa-mi dea bogatia
Ca eu sa fiu fericit,
Dar El m-a facut sarac
Ca eu sa devin intelept.

L-am rugat sa-mi dea toate lucrurile
Ca eu sa pot gusta viata,
Dar El mi-a dat viata
Ca sa pot gusta toate lucrurile.

Nu am primit nimic
Din tot ce am cerut,
Dar am primit tot
Ce a fost bun pentru mine.

Impotriva vointei mele
Au fost ascultate rugamintile mele,
Sunt printre oameni
Un om binecuvintat.

1.Da oamenilor mai mult decat se asteapta de la tine, si din tot sufletul.
2.Invata pe de rost poezia ta favorita.
3.Sa nu crezi tot ce auzi, sa nu cheltuiesti tot ce ai si sa nu dormi cat
vrei.
4.Cind spui "te iubesc", s-o spui sincer.
5.Cind spui cuiva "imi pare rau", priveste-l in ochi.
6.Abordeaza dragostea si bucataria cu o atitudine de abandon complet.
7.Sa crezi in dragoste la prima vedere.
8.Sa nu razi niciodata de visurile cuiva. Oamenii care nu au visuri nu au
mai nimic.
9.Iubeste profund si pasional. S-ar putea sa fii ranit, dar e singura
cale de a-ti trai viata pe deplin.
10.In divergentele cu altii, sa lupti cinstit. Nu da altora denumiri.
11.Nu judeca oamenii dupa rudele lor.
12.Vorbeste incet, dar gandeste repede.
13.Cand cineva iti pune o intrebare la care nu vrei sa raspunzi, zambeste
si intreaba "De ce vrei sa stii asta?".
14.Aminteste-ti ca marea iubire si marile realizari implica mari riscuri.
15.Aminteste-ti ca relatia cea mai buna este aceea in care iubirea
voastra,unul pentru altul, este mai mare decat nevoia voastra, unul de
celalalt..
16.Judeca-ti succesul dupa lucrurile la care a trebuit sa renunti pentru ca
sa-l obtii.
17.Cand pierzi, nu pierde lectia.
18.Aminteste-ti cei 3R: Respect pentru sine, Respect pentru ceilalti,
Responsabilitate pentru toate actiunile tale.
19.Nu lasa o disputa marunta sa afecteze o mare pentru ceilalti,
20.Cand iti dai seama ca ai facut o greseala, fa imediat ceea ce trebuie
pentru ca sa o corectezi.
21.Zambeste cand ridici receptorul. Cel care te cheama va simti asta in
vocea ta.
22.Casatoreste-te cu un om cu care iti place sa discuti. Pe masura ce trece
timpul, priceperea lui in conversatie va fi la fel de importanta ca oricare
alta.
23.Petrece ceva timp de unul singur.
24.Deschide-ti bratele in fata schimbarii, dar nu renunta la valorile tale.
25.Aminteste-ti ca uneori linistea este cel mai bun raspuns.
26.Citeste mai multe carti si uita-te mai putin la T.V.
27.Traieste o viata buna, onorabila. Cand vei imbatrani si vei privi
indarat, vei putea sa te bucuri de ea a doua oara.
28.Ai credinta in Dumnezeu, dar incuie-ti masina.
29.O atmosfera plina de iubire in casa ta este foarte importanta. Fa tot ce
poti ca sa creezi un camin armonios si linistit.
30.In neintelegerile cu cei iubiti, ocupa-te de situatia prezenta. Nu
scoate la iveala trecutul.
31.Citeste printre randuri.
32.Impartaseste-ti intelepciunea. Este o cale de a dobandi nemurirea.
33.Fii bland cu pamantul.
34.Roaga-te; este o putere nemasurata in asta.
35.Sa nu intrerupi niciodata pe cineva cand iti face un compliment.
36.Vezi-ti de treburile tale.
37.Invata regulile, apoi incalca vreo cateva.
38.O data pe an, mergi intr-un loc unde n-ai mai fost niciodata.
39.Daca ajungi sa castigi bani multi, foloseste-i ca sa-i ajuti pe
altii. Este cea mai mare satisfactie pe care niciodata nu ti-o poate da averea.
40.Aminteste-ti ca a nu primi ceea ce vrei este, uneori, un noroc.
41.Aminteste-ti: caracterul tau este destinul tau.

0 comments:

Post a Comment